همانطور که در سایر بخش ها نیز اشاره شد، مشکلات عمده ی لپتاپ به دو گروه نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شوند. مشکلات مورد توجه در تعمیر لپتاپ hp در بخش سخت افزاری، شامل مواردی همچون: خرابی مادربرد، خرابی و اختلال در عملکرد کارت گرافیک، مشکلات کیبورد، انواع مشکلات ناشی از نواقص ال سی دی، شکستن قاب و لولای لپتاپ، بروز مشکل در هارد و … می گردد.
همچنین در حوزه ی نرم افزار، اختلالاتی نظیر: ویروسی شدن سیستم، عدم اتصال لپتاپ به اینترنت، کرش کردن سیستم یا عدم توانایی لپتاپ در بوت شدن، پاک شدن ناگهانی برنامه ها و اطلاعات لپتاپ و مواردی از این دست، باید مورد توجه قرار بگیرند. در کل باید گفت که مشکلات مورد توجه در تعمیر لپتاپ hp طیف وسیعی را در برگرفته و هرگونه بررسی و ترمیم این دستگاه باید توسط متخصصان مربوطه انجام گردد.
برای خواندن ادامه مطلب روی لینک کلیک کنید.
روند تعمیر لپ تاپ hp
- پرسشهایی در زمینه عیوب و اشکالات ایجاد شده در دستگاه از سوی کارشناسان تعمیر لپ تاپ hp از صاحب دستگاه پرسیده میشود.
- پرسشهایی در زمینه علل ایجاد کنندهی خرابی و اختلال در دستگاه لپ تاپ اچ پی از صاحب دستگاه پرسیده میشود.
- پس از پرسشها و بررسیهای اولیه، عیوب و اشکالات دستگاه توسط کارشناس تعمیر تشخیص داده شده و با صاحب دستگاه در میان گذاشته میشود.
- اقداماتی که کارشناس جهت تعمیر لپ تاپ hp در نظردارند با صاحب دستگاه درمیان گذاشته میشود تا در صورت تأیید و رضایت روند تعمیر آغاز گردد.
- در صورت نیاز به تعویض هر یک از بخشهای دستگاه، از قطعات اورجینال و شرکتی موجود در آرشیو مرکز تعمیرلپ تاپ hp استفاده خواهد شد. (تعویض هر قطعهی معیوب با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد گرفت).
- پس از اتمام تعمیر لپ تاپ اچ پی و تست دستگاه توسطِ کارشناسانِ دیگر حاضر در این مجموعه، با صاحب دستگاه جهت تحویل دستگاه تماس گرفته خواهد شد.
- با حضور صاحب دستگاه، لپ تاپ hp در محل تست شده تا از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل شود
منبع: تعمیر لپ تاپ اچ پی