نمایندگی ایسر در راستای اهداف مشتری مدارانه ی خود، قوانین و مقرراتی را اجرا می نماید که در تمامی آن ها اصل احترام به حقوق مشتریان در نظر گرفته شده است. این مرکز در دو بخش تعمیر و فروش، شرایطی را فراهم نموده است که ارائه ی خدمات به مشتریان گرامی به بهترین نحو ممکن انجام گردد.
مشتریمداری و جلب و افزایش رضایت آنان یکی از اهداف مهم نمایندگی ایسرمی باشد. در این میان مدیریت نمایندگی ایسر، نقش اصلی را در اجرای این اهداف ایفا می کند. در سالهای اخیر انواع بنگاههای اقتصادی، از شرکتهای کوچک تازه تاسیس تا شرکتهای فراملیتی، به اهمیت رضایت مشتری پیبردهاند. همگی آنها به خوبی درک کردهاند که حفظ مشتریان ، جذب مشتریان جدید را به همراه خواهد داشت.
این مهم امروزه تا آنجا پیش رفته است که برای بنگاههای اقتصادی فعال در بخش خدمات عمومی، رضایت و حفظ مشتریان خود معیاری تعیین کننده در میزان موفقیت آنها شده است. مشتری مداری، مهم ترین رکن در استقبال کاربران از نمایندگی ایسر است. مشتری مداری، گرایش بدست آوردن اطلاعات در مورد مشتری و استفاده از آن در تدوین استراتژی به منظور برآورد ساختن این نیازها و اجرای این استراتژی از طریق پاسخگویی مثبت به خواستهها و نیازهای مشتریان است.
برای خواندن ادامه مطالب کلیک کنید.
آدرس نمایندگی ایسر
نمایندگی ایسر برای تامین رفاه حال کاربران خود با ایجاد شعبه متعدد در جای جای تهران بزرگ و در یک منطقه خوش دسترس در استان البرز، تلاش کرده است خدمات رسانی را تسهیل کند. این نمایندگی با داشتن یک شعبه مرکزی در منطقه ستارخان تهران و پنج شعبه همراه در مناطق سعادت آباد، پیروزی، میرداماد، ولیعصر و رسالت همواره در کمترین زمان ممکن به کاربران خود خدمات ارائه می دهد.
شعبه کرج نمایندگی ایسر هم در منطقه شاهین ویلا با دسترسی سریع و مستقیم از بلوار باغستان راه اندازی شده است. آدرس دقیق و جزئیات هر شعبه در صفحه “تماس با ما” درج شده است. به این صفحه مراجعه کنید و با توجه به روزها و ساعات کاری هر شعبه، نسبت به دریافت خدمات در ساعات مناسب اقدام کنید. باید یادآوری کنیم که تمام سرویس ها و خدمات نمایندگی ایسر در هر حوزه ای همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی است.
منبع: نمایندگی ایسر
- ۹۷/۱۱/۱۳